La meva llista de blogs

dilluns, 3 de desembre del 2012

30x30

Bon dia a totes!!!
No us ha passat mai que teniu una paret de casa que la veus moooolt buida i no saps que posar-hi....Doncs això mateix em va passar amb l'habitació del meu fill. N´hi havia una que no acabava de trobar res que hi anés bé...però mirant per diferents blogs vaig trobar una idea que em va encantar (concretament del blog: http://ladylauscrap.blogspot.com.es/, que fa coses molt xules). Vaig fer 3  làmines de 30x30....




i les vaig penjar a la paret amb un cordó d'espart. I aquest és el resultat:





Que us sembla? Fàcil i "resulton"!!! A mi m'encanta el resultat i per fi he omplert la paret!!!!

Aprofito l'entrada per fer-vos saber que diumenge vaig estar a........



CREATIVA BARCELONA!!!!!Va ser  genial!!!!i vaig comprar algunes cosetes, no moltes...



Només em queda dir-vos: Bona setmana a totes!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada