La meva llista de blogs

divendres, 25 de gener del 2013

CAPSA PELS CONTES!

Bon dia a totes! Al meu fill li agrada molt mirar contes i per tant en tenim bastants....però no tenia cap lloc on guardar-los. Així que li vaig demanar a la meva germana a veure si em podia aconseguir una capsa i... BINGO!!!!!! Em va trobar una capsa que m'anava genial per guardar-hi contes...només tenia un problema: era bastant sosa!
Així que vaig agafar cola i vernís i trossets de diari i em vaig dedicar a tapar-la tota. Un cop sec la vaig pintar de diferents colors.

  I aquest és el resultat!
                                                              

A la part de dalt hi vaig enganxar unes lletres que tenia de goma eva






Ha quedat prou bé no?

Bon cap de setmana a tots i totes!!!



2 comentaris:

  1. M'agrada molt la idea. Trobo que és més pràctic que tenir-los en un prestatge. Potser et copio la idea! :)

    ResponElimina
  2. Clar que si!!!Ben fet, ja ens ensenyaràs el resultat!!!!
    Bona setmana

    ResponElimina