La meva llista de blogs

dijous, 10 de gener del 2013

DE SAMARRETA A BUF

L´altre dia vaig trobar aquesta samarreta de quan la Maria tenia uns 2 anys.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

L´estampat m´agrada molt i em va saber greu donar-la. Com que diuen que ja arriba el fred vaig pensar fer-li un buf aprofitant un polar del seu pare que tenia per reciclar. El botó ja el tenia fet. Son dos botons enganxats




Està súper contenta amb el seu buf!!! Ara n´he de fer un altre pel seu germà i la seva tieta. Els reis m´han dut unes teles xulíssimes i tinc una quants polars per reciclar.  Ja us les ensenyaré

Aquest cap de setmana abrigueu-vos bé!!!!!!

2 comentaris:

  1. Carai!!!! Quina traça!!!! T'ha quedat molt xulo. I el detall del botó, una passada.
    Anna

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies!!! Aquest botó en principi era un anell però no va durar gaire així que el vaig guardar esperant trobar-li una nova utilitat

    ResponElimina