La meva llista de blogs

dimarts, 17 de setembre del 2013

BOLETS

Després d´aquest mini estiu que hem tingut arriba la tardor. Vivim al berguedà, comarca boletaire, i a la nostra familia ens agrada molt anar a buscar bolets (amb alguna excepció).


 Fa un temps vaig regalar aquest davantal a la meva sogra.


Un davantal de tardor

amb ceps....

....castanyes.....

...xampinyons (que no son massa de tardor)

aquest si que és de tardor!!!
I a vosaltres, us agrada anar a buscar bolets? Que tingueu una bona setmana!!!

2 comentaris:

  1. Realment és molt de tardor! Jo no sóc ni bona boletaire, ni bona gastronomica dels bolets... Però el devantal m'encanta!

    ResponElimina
  2. A nosaltres sí que ens agrada el davantal i els bolets!! Es super encertat per a la temporada! Fins aviat boletaires!!!

    ResponElimina