La meva llista de blogs

dilluns, 23 de juny del 2014

VAIXELL A LA VISTA!!!!

No sé si coneixeu les aplicacions de Nanuk. Són unes làmines amb ilustracions i només has de retallar i planxar. A la creativa vaig comprar unes quantes làmines i encara les havia d´estrenar.

El Joan havia d´anar a una festa d´aniversari.......què li podríem regalar? Vaig pensar que seria una bona idea fer-li una samarreta personalitzada de pirates.



Jo vaig fer un repunt a tot el volt perquè amb les rentades no es desenganxés. Suposo que si poses les aplicacions a alguna cosa que no té tant ús no cal però una samarreta per un nen de 4 anys..........ha d´aguatar moltes rentades!!!!


Espero que li agradés ...... moltes felicitats Tinet!!!!


Que passeu una bona revetlla!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada