La meva llista de blogs

dijous, 31 de juliol del 2014

NECESER I RUMS

Aquest neceser ja fa uns dies que el vaig cosir pero no trobava el moment de fer les fotos. La Margarida em va demanar si li podia fer un necesser una mica gran. Li vaig dir que si no tenia pressa li faria i al cap de dos mesos el vaig cosir. Últimament no trobo temps per agafar la màquina :-(
Este neceser hace unos dias que lo cosí pero no encontraba el momento para hacer las fotos. Margarida me pidió si podia hacerle un neceser grande. Le dije que si no tenia prisa se lo haria i a los dos meses encontré el momento de coserlo. Ultimamente no encuentro el momento de coser :-(


Vaig buscar les teles i em vaig enamorar d`aquesta tela del Tela Marinera. Per dins vaig posar una tela plastificada de topets en rosa i vermell.
Busqué las telas i me enamoré de esta tela del Tela Marinera. Por dentro puse una tela plastificada de topos rosa y rojo.



El patró el vaig treure d`aquí. Trobo que aquest necesser té moltes possibilitats. Potser en faré un per posar-hi les bambes de la Maria per una extraescolar..... d`aquí dos mesos més ; )
El patrón lo saqué de aquí. Este neceser tiene muchas posibilidades. Quizá haga uno para las zapatillas de Maria para una extraescolar........dentro de dos meses más ; )




De pas aprofito per participar per primera vegada a RUMS.....no saps què és això? Doncs passeu per aquí!!
Aprovecho para participar a mi primer RUMS.....aún no sabes lo que es?? Passad por aquí!!




Que acabeu de passar una bona setmana i us desitgem unes bones vacances a tots i a totes!! Tornarem a finals d´agost amb les piles carregades!!!
Que paseis una feliz semana i felices vacaciones!!! Volveremos a finales de agosto con las pilas cargadas!!!



9 comentaris: