La meva llista de blogs

dissabte, 17 de gener del 2015

A MI SI QUE EM CAU LA BABA!!!!

I no n´hi ha per menys....torno a ser tieta d´un nen preciós que es diu Roc. Fa temps vaig comprar un kit del Tela Marinera per fer un pitet-portaxumets. Li va anar tan bé a la meva germana que n´hi vaig fer un altre. Al primer no vaig tenir temps de fer les fotos, però d´aquest si.


La tela me la va comprar ella fa molt de temps a una Creativa que va anar....avui li torno en forma de pitet : )




Potser que me´n faci un per mi però mida gran perquè em cau la baba!!!

Que passeu un bon cap de setmana!!

5 comentaris:

  1. MOltes felicitats, mare i tieta !!! Benvingut Roc, ara teniu una bona oportunitat per cosir a tope !!!

    ResponElimina
  2. jajajaja un de mida gran!! :-D
    Felicitats per la costura tan útil i bonica i per aquest nebodet!!

    ResponElimina
  3. jajajaja un de mida gran!! :-D
    Felicitats per la costura tan útil i bonica i per aquest nebodet!!

    ResponElimina
  4. Enhorabona pel nebodet!! I també per la costura que és molt bonica i pràctica!

    ResponElimina